Dagens makeup - Candy Glow

 
 
 
Ansikte:
Rimmel wake me up foundation ivory
Collection 2000 lasting perfection concealer light och fair
Rimmel stay matte pressed powder transparent
NYX blush taupe
Too faced perfect flush blush candy glow

Bryn:
Jordana brow powder duo dark
Ardell brow sculpting gel

Ögon:
Benefit they're real mascara

Läppar:
Revlon kissable balm stain crush
 
 
Det blir en hel del stains från Revlon nu, men jag jobbar på att fota alla stainsen på läpparna så det är bara tillfälligt (fast det är ju min favvolippie så det kommer nog fortsätta bli en del, hihi).
 
 



Kommentarer

Linnéa
2013-05-07 @ 22:47:02

Riktigt snygga läppar! :)

Svar: Tack så mycket :)
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0