Namnen på blush by 3

 
Sen jag fick hem min blush by 3 från Sleek så har jag funderat över det här med namnen. Jag har sökt runt lite på det och de flesta verkar uppfatta det på olika sätt. Namnen står på baksidan av förpackningen, men frågan är ju vilken som är vilken. Jag ser det som att Turbinado är den till vänster (den vinröda) och Demerara är den till höger (den coralliga). Och Muscovado i mitten såklart, men det fattar man ju.
 
Hur skulle ni säga att det är? Håller ni med mig eller tycker ni att det är tvärt om?
 
 
 
 



Kommentarer

Nina
2013-09-21 @ 19:27:17

Jag skulle nog säga att de skrivit innehållet på den som är under respektive namn om du förstår hur jag tänker?

Så tror jag i alla fall. Jag har också den rougen och den är jättefin.

Svar: Det känns ju logiskt ifall det är så. Men när jag googlat loss på blush by 3 så verkar de flesta tolka det som att namnen är så som man ser det uppifrån. Sleek borde komma på en bättre lösning :P
Åh visst är den underbar!
Jolimas


Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Halloj! Johanna heter jag och bor i Linköping. Smink och skönhetsprodukter ligger mig varmt om hjärtat och är mitt största intresse! Därför har jag startat den här bloggen, dels för att dela med mig och dels för min egen skull, så att jag kan kolla tillbaka på det som varit.



Follow on Bloglovin

RSS 2.0